Latest News

PRODUK

Saturday, December 26, 2009 , Posted by MRstreet at 8:52 AM

PRODUK
Jersey ini adalah buatan Thailand dan mempunyai tag yg menyerupai origional serta kain yang berkualiti. Kebanyakkan jersey adalah keluaran latest. Kami tidak membeli secara BULK, tetapi kami memilih hanya yang berkualiti untuk kepuasan pembeli

GRED AAA
Sebenarnya gred ini di panggil untuk memudahkan urusan pengklasan jenis kain oleh peniaga-peniaga. Contohnya jersey Man U, di pasaran ada GRED AAA, apabila pengilang mengeluarkan design terbaru( hanya berbeza saiz LOGO), secara automatiknya GRED yg lama akan jadi GRED AA dan yg terbaru menjadi GRED AAA. Gred tersebut penting untuk kawalan harga, sebab itu jersey MU dan ARSENAL latest adalah mahal berbanding jersey2 lain.

RISIKO
Sama gak cam DVD cetak rompak, jersey pon ada risiko, mungkin kebarangkalian 2/10. Contoh nye ada sedikit jahitan yg x elok yg x nampak oleh mata kasar. Lau ada sket2 tu perkara biasa, mungkin diorang lantik QC murah.
Sticker sponsor ada sesetengah kain tak tahan lama lau tidak di jaga dengan elok. Contohnya kain BARCA HOME dan PSG, lau basuh ngan mesih basuh atau rendam satu hari, peratus untuk tanggal adalah tinggi.

BELI YANG ORIGIONAL LAU NAK 100% PUAS HATI

Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.